معاون درآمدهای سازمان مالیاتی گفت: تا ۱۰ شهریور فهرست نهایی خانه‌های خالی مشمول مالیات آماده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
اصفهان- رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کوره‌های آجرپزی در شعاع شهر اصفهان طبق برنامه‌ زمان بندی شورای حفاظت محیط‌زیست استان تعطیل یا منتقل می‌شوند.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
فرآیند ترخیص هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی» در دستور کار قرار گرفت.
اختلاف بر سر میدان آرش از زمانی آغاز شد که ایران امتیاز دریایی را به شرکت نفت انگلیس و ایران اعطا کرد که بعدا به BP تبدیل شد و کویت این امتیاز را به «رویال داچ شل» داد. این دو امتیاز در بخش شمالی میدان همپوشانی دارند که ذخایر گاز طبیعی آن ۲۲۰ میلیارد متر مکعب برآورد شده است و به دلیل همین اختلافات به نتیجه نرسید.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
دو نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتسال به استان‌های دیگر واگذار شد.
اجتهادی گفت:با حضور رییس جمهور و رییس قوه قضاییه در انبارهای اموال تملیکی و همراهی دستگاه اجرایی، کالاهای رسوب شده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شدند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
بازرس قضایی و مدیرکل بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور گفت: بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان کالا در سازمان اموال تملیکی تهران تعیین تکلیف شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: امسال توانستیم ۱۰ هزار پرونده فرار مالیاتی را تعیین تکلیف کنیم که در بررسی این پرونده‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات شناسایی شده است.
نمایندگان مجلس بانک‌ها را مکلف به پرداخت تسهیلات قانون جهش تولید مسکن کردند و برای بانک‌هایی که تکالیف قانونی خود در این قانون عمل نکنند، مجازات مالیاتی تعیین شد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ از تعیین تکلیف مالیات بر خانه‌های لوکس در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: کمیسیون مصوب کرد که خانه‌های لوکس با قیمت بالای ۲۰ میلیارد تومان مشمول مالیات دو در هزار شوند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: احتمالاً خانه‌هایی که تا ۳۰ میلیارد تومان است، معاف از مالیات می‌شوند و بالاتر از آن مشمول مالیات به میزان دو در هزار می‌شوند.
عضو هیأت رئیسه مجلس از ارجاع موضوع اخذ مالیات از خانه‌های لوکس به کمیسیون تلفیق برای رفع ابهام و بررسی دقیق‌تر خبر داد و گفت: هنوز بند مربوط به مالیات از خانه‌های لوکس تعیین تکلیف نشده است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: تقریبا نیمی از واحدهای خالی تعیین تکلیف شدند.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: تمام واحدهای خالی تعیین تکلیف شدند.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ